Er du blevet opsagt?
Er du blevet opsagt, skal du anmelde din ledighed i Min jobskifteforsikring, når du har din første reelle ledighedsdag.
Er du blevet midlertidigt opsagt eller hjemsendt af din arbejdsgiver, dækker forsikringen ikke.
Spørgsmål og svar om log ind
Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
MitID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang, du logger ind i Mit Topdanmark, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer.
Har du fået beskeden ”Teknisk fejl”? Så har du nok et af de hyppigste problemer:
- Er du så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu?
- Er dine forsikringer oprettet i din ægtefælle/samlevers CPR-nummer?
- Har vi dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit MitID - du bedes derfor kontakte os.
- Virker dit MitID heller ikke på www.borger.dk? Så skal det måske fornyes.
Du kan også kontakte e-Support på esupport@topdanmark.dk.
MitID kommer til at fungere som det nye NemID. Det er det ID, du skal bruge, når du skal bevise, hvem du er – fx når du logger ind i Mit Topdanmark. MitID indfases i løbet af 2021 og 2022.
Du kan begynde at bruge MitID til at logge ind i Mit Topdanmark. Du kan læse mere om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen, når du får en besked med log ind-oplysninger fra din bank.
Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte din bank eller MitID Support.